torsdag 12 november 2009

DING DONG FRAMTIDEN ÄR HÄR

Igår onsdagen den 11 september hade vi avslutning för KUL-gruppen på Lövudden i Västerås med ett otroligt bra seminarium om personlig motivation och engagemang i och för gruppen. Avslutades med mycket trevlig middag!!

Tack Lars Lindén som varit ansvarig för hela utbildningen. Jag kan bara citera Amanda Agestav som skrev på sin facebook "En epok går i graven". Det har varit en mycket givande utbildning och nu stängs den dörren men framtiden står och ringer på. DING DONG!!!! Valet är här. Det du tränats för...

Idag har varit en enormt innehållsrik dag och jag kan inte annat än att tacka för mitt givande arbete som ger mig sådana fantastiska möjligheter att träffa intressanta, kreativa och kompetenta människor. Dagen avslutades med LA GRANDE FINALE för valplaneringsgruppen. De bjöds på middag på LIMONE med stundtals intensiva debatter och enormt god mat. Jag vill särskilt rikta ett innerligt stort och varmt tack till mina kompetenta medlemmar i gruppen; Amanda Agestav, Eric Söderberg, Hendric Mayer, Malin Gabrielsson och Monica Ridderström som arbetat så hårt med valplanen för Västmanland. Ert engagemang har varit obetalbart!!!!

Nu är det dags att sussa. I sure need it!

ER OMBUDSMAN MARIA

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar