fredag 8 maj 2009

Rytterne Röj är klara för rikstinget den 26 juni


Åt lunch med sångaren och energiknippet i Rytterne Röj idag. George och jag talade allt om rikstinget till vikten av fungerande familjer, till hans senaste projekt med kören där alla får vara med och sjunga oavsett om det låter bra eller inte.


Jag kan lugnt säga att George gav mig betydligt mer energi än den pasta som jag åt. Men utan alla kalorier.
Den energin behövdes kan jag säga när jag bokstavligen var tvungen att släpa hem vår nya talanläggning från Posten. Just nu är det "disco" på kansliet! ELOISE med Arvingarna spelas på högsta ljudnivå och sätter den rätta stämningen för helgen då det är stafettkampanj och valupptakt i länet - Västerås. Sala och Hallstahammar.
Hämtade också flygbladen för Hallstahammar.
Igår var det EU-debatt i Västerås och Lars Lindén representerade Kristdemokraterna. Och Västerås hade planeringskväll på kansliet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar