tisdag 16 mars 2010

Ta vara på människors skaparkraft, kreativitet och nyfikenhet!

Ibland dyker de goda idéerna upp efteråt.

Jag borde tagit med mig kamera imorse och fotograferat morgonens begivenhet när jag var till Radio Västmanland och blev intervjuad om "sommarlovsentreprenör".

Vad är härligare att se än en människa som får ta vara på all sin talang och utvecklas till att bli det bästa hon/han kan bli. Ett sådant samhälle vill jag vara med att bygga.
Ta vara på människors skaparkraft, kreativitet och nyfikenhet!

Dagen har varit full av en massa måsten!
Nu är iallafall inbjudan till seminariedagen den 27 mars iväg, information om personvalsmaterial, uppdaterat kalendariet och skrivit debattartikel. Malin & Ingvar har också skrivit klart hushållstexten om landstingspolitiken. Ja det rullar på! Kanske bara lite för fort om du frågar mig.

Tack alla härliga medlemmar som deltog på utbildningen den 6 mars. Jag lärde mig massor - både under och efter dagen! Hoppas att ni gjorde det också.

/Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar