Satdshuset ser ut som en färgklick jämfört med vädret idag!
Det är übergrått ute. Och idag är fredagsfikat inställt på grund av att 50% av personalen är ute och flänger.
MEN
Nu börjar snart Seniorförbundet sitt styrelsemöte och sedan bjuder man på adventsfika.
Imorgon blir det stafettkampanj i Köping. Vi bjuder på glögg och pepparkakor på julmarknad i KMV-verkstaden.
Till er alla vill vi hälsa en glad advent och trevlig helg.
【重要】国勢調査2026 回答期限のご案内(罰則適用前最終通知)
13 timmar sedan
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar